Ανοίγουν μια πόρτα και μπαίνουν σε έναν κόσμο! |ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚΗ

ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚΗ

Το Χρονικό της Νάρνια «Το λιοντάρι, η μάγισσα και η ντουλάπα» 📖

Σήμερα θα μιλήσουμε για ένα βιβλίο το οποίο ήθελα να διαβάσω εδώ και αρκετό καιρό. Πρόκειται για το πολύ γνωστό και δημοφιλές βιβλίο του Κλάιβ Στέιπλς Λιούις » Το Χρονικό της Νάρνια Το Λιοντάρι, Η Μάγισσα και η Ντουλάπα»

• Αρχικά να πω πως από ηλικία 6 ετών βλέπω την ταινία ( από όπου έχει βασιστεί στο ομότιτλο βιβλίο ) και ακόμα και σήμερα μετά από τόσα χρόνια συνεχίζω να την βλέπω χωρίς να βαριέμαι. Από την πρώτη στιγμή ένιωσα πως «ταιριάζω» σε αυτόν τον κόσμο και επίσης το πόσο πολύ ήθελα να είμαι και γω μέρος του. Έτσι μετά από τόσα χρόνια κατάφερα και βρήκα την αφορμή για να διαβάσω και το βιβλίο το οποίο είναι το 2ο από τα 7 της σειράς.

• Το διάβασα μέσα σε 2 μέρες καθώς είναι ένα σχετικά μικρό παραμύθι και όχι κάποιο μυθιστόρημα 300 σελίδων και μάλιστα θα ήταν το αγαπημένο μου παραμύθι, αν μου το διάβαζανε από μικρή ηλικία οι γονείς μου.Ήταν τόσο ευκολοδιάβαστο χωρίς πολύ μπλα μπλα και φλυαρίες που θα μπορούσαν να κουράσουν κάποιον αναγνώστη. Γενικά πάρα πολύ κατανοητό όπου μπαίνεις απευθείας στην πλοκή της ιστορίας.

• Καθ’ολη τη διάρκεια που διάβαζα από την αρχή έως το τέλος, δεν σταμάτησα να δημιουργώ εικόνες στο μυαλό μου από τα διάφορα γεγονότα που προέκυπταν. Τόση ωραία γραφή, ανάλαφρη, που δεν καταλαβαίνεις πόσο γρήγορα περνάς από το ένα κεφάλαιο στο επόμενο!

• Επίσης μου άρεσαν αρκετά μερικές συζητήσεις, σκηνες και γενικά κάποιες πληροφορίες για την Νάρνια αλλά και για τους μύθους της που την κυριαρχούν, που δεν αναφέρονται στην ταινία. Βέβαια η ταινία αποδίδει και με το παραπάνω, καθώς είναι αρκετα πιστή χωρίς ιδιαίτερες απώλειες από το βιβλίο.

• Μην ξεχάσω να προσθέσω πως είδα και μερικά πράγματα λίγο διαφορετικά με μεγαλύτερη προσοχή, όπου δεν είχα προσέξει στην ταινία. Μετά από αμέτρητες φορές που έχω δει την ταινία, αναρωτήθηκα για το πως ένα βιβλίο μπορεί να σου μεταδώσει κάποια στοιχεία διαφορετικά, με μια μικρή και επιπλέον εξήγηση με αποτέλεσμα να κατανοήσεις καλύτερα κάποια πράγματα . Αυτή είναι η μαγεία του βιβλίου άλλωστε θα μου πείτε. Και έχετε απόλυτο δίκιο!

• Το ακόμα πιο ωραίο όμως ήταν ότι όταν ξεκίνησα να το διαβάζω έξω χιόνιζε για τα καλά. Επομένως ήταν η σωστή στιγμή να ξεκινήσω το όμορφο αυτό ταξίδι, όπου απο μικρός ονειρευόμουν να βρεθώ και γω ξαφνικά σε κάποιο μεγάλο παλιό ξυλινο αρχοντικό και να τρυπώσω σε μια ντουλάπα η οποία θα με οδηγούσε στην Νάρνια μια χώρα παγωμένη όπου είναι χειμώνας και χιονίζει και όπου τα ζώα μιλούν και περιμένει κάποιον για να την απελευθέρωσει!

• Θεωρείται πλέον από τα αγαπημένα μου και είμαι σίγουρος πως θα το διαβάζω κάθε χειμώνα.Θα μπορούσα να πω πολλά ακόμη, άλλα θα κρατηθώ για την επόμενη φορά στο επόμενο βιβλίο της σειράς. Σίγουρα θα έχουμε να πούμε αρκετά και εκεί. Αυτό που έχω να πω είναι πως από εμάς εξαρτάται το αν θέλουμε να βλέπουμε αυτά που οι άλλοι δεν βλέπουν. Λίγη φαντασία χρειάζεται τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο!

Συγγραφέας: C.S.Liouis

Κατηγορία: Παιδικά Παραμύθια-Φαντασίας

Εκδότης: Κέδρος

Σελίδες: 184

Βαθμολογία: 5/5

Δημοσιεύθηκε από Ημερήσιος Προφήτης 📰

Ονομάζομαι Χρήστος Κασκαλίδης, είμαι 18 χρονών και μένω στην Θεσσαλονίκη συγκεκριμένα στο Κορδελιό. Ο λόγος για αυτό εδώ το Blog είναι επειδή μου αρέσει να διαβάζω βιβλία και θα επειχηρισω να γράφω τις εντυπώσεις και τις απόψεις μου για το κάθε βιβλίο που διαβάζω. Αργότερα ίσως ξεκινήσω να γράφω και για άλλα θέματα τα οποία θα τα δω στην πορεία. Ελπίζω να μην σας κούρασα, Καλή συνέχεια και καλή ανάγνωση !!!

Συμμετάσχετε στη συζήτηση

1 Σχόλιο

Αφήστε ένα σχόλιο

Design a site like this with WordPress.com
Ξεκινήστε