Προφητείες – Ανακυρήξεις Διευθυντών και καθηγητών του Χόγκουαρτς |ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚΗ

⬇ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚΗ ⬇

«Ο Χάρι Πότερ και το Τάγμα του Φοίνικα» 📖

• Το πέμπτο και μεγαλύτερο βιβλίο της σειράς. Ήταν το πρώτο βιβλίο που διάβασα ποτέ μου. Ναι με αυτό ξεκίνησα καθώς ήταν δώρο από μια φίλη μου που ήξερε ότι μου αρέσει ο Χάρι Πότερ. Απ’οσο θυμάμαι το διάβασα το καλοκαίρι του 2015 αν και δεν είμαι απόλυτα σίγουρος.

• Αρχικά να πω το εξής… Καμία σχέση με την ταινία! Στο βιβλίο υπάρχουν αμέτρητες έξτρα πληροφορίες για πάρα πολλά πράγματα καθώς και πολλές αναφορές οι οποίες δεν υπάρχουν στην ταινία. Είναι το βιβλίο το οποίο με έκανε να αγαπήσω το διάβασμα.

• Τόσα καινούργια πρόσωπα τόσα πολλά γεγονότα που συνέβησαν…Ήταν λες και δεν είχα δει την ταινία και δεν ήξερα τι γίνεται. Σχεδόν σε όλο το βιβλίο ένιωθα μέσα μου αρκετά καλά αυτά που βίωνε ο Χάρι αλλά και τις διάφορες καταστάσεις γύρω του. Τον καταλάβαινα πολύ γενικά.

•Η ιστορία σοβαρεύει μετά από την επιστροφή του Ακατανόμαστου από το τέλος του τέταρτου βιβλίου. Υπήρχαν σημεία όπου πραγματικά όταν τα διάβαζα με φανταζόμουν πως περπατούσα στους διαδρόμους του κάστρου ή ότι έδινα εξετάσεις στα μαθήματα καθώς και περιπάτους σε εξόδους του Χογκσμιντ.

• Με έκανε συντροφιά έναν ολόκληρο μήνα. Δεν βαρέθηκα ούτε στιγμή. Περιττό να πω πως με το ζόρι συγκρατιόμουν να μην διαβάσω παρακάτω. Οι χαρακτήρες έχουν μεγαλώσει αρκετά. Σκέφτονται διαφορετικά και πράτουν αλλιώς. Υπήρχαν χαρακτήρες που με νευρίαζαν και πόσο πολύ θα ήθελα να τους ρίξω μιά κατάρα, έτσι για να έρθουν στα ίσια τους.

•Το τέλος πραγμαρμτικά μου άρεσε πολύ. Μαθαίνουμε για μερικές αποκαλύψεις μεταξύ του Ντάμπλντορ στον Χάρι που με έκαναν για κάποιο λόγο να μείνω με το στόμα ανοικτό και ο λόγος ήταν γιατί αυτά που διάβαζα δεν είχαν αναφερθεί ποτέ στις ταινίες και με ξάφνιασε καθώς είδα κάποια πράγματα με διαφορετικό μάτι.

• Ένιωσα διάφορα συναισθήματα διαβάζοντας το, δεν ξέρω πως να σας περιγράψω διαφορετικά το πόσο πολύ μου άρεσε. Θα μπορούσα να πω πως ίσως είναι το αγαπημένο μου βιβλίο της σειράς αν και πάει καιρός από την τελευταία φορά που το διάβασα, θυμάμαι πως το ευχαριστιόμουν πολύ και κάποια στιγμή θα το ξαναδιαβάσω στα σίγουρα!

Συγγραφέας: J.k Rowling

Κατηγορία: Φαντασίας

Εκδότης: Ψυχογιός

Σελίδες: 800

Βαθμολογία: 5/ 5

Δημοσιεύθηκε από Ημερήσιος Προφήτης 📰

Ονομάζομαι Χρήστος Κασκαλίδης, είμαι 18 χρονών και μένω στην Θεσσαλονίκη συγκεκριμένα στο Κορδελιό. Ο λόγος για αυτό εδώ το Blog είναι επειδή μου αρέσει να διαβάζω βιβλία και θα επειχηρισω να γράφω τις εντυπώσεις και τις απόψεις μου για το κάθε βιβλίο που διαβάζω. Αργότερα ίσως ξεκινήσω να γράφω και για άλλα θέματα τα οποία θα τα δω στην πορεία. Ελπίζω να μην σας κούρασα, Καλή συνέχεια και καλή ανάγνωση !!!

Αφήστε ένα σχόλιο

Design a site like this with WordPress.com
Ξεκινήστε